Backoffice medewerker parttime 24 uur

Communicatief sterk, klantgericht en georganiseerd!

Wil jij deel uitmaken van een Hi-End bedrijf dat zich richt op het ontwerpen en leveren van exclusieve badkamers? De Eerste Kamer Badkamers zoekt versterking voor ons backoffice team! Als jij graag in contact bent met klanten en het leuk vindt om je vaardigheden toe te passen op gebieden zoals controle op de orders, plannen van de afleveringen en andere administratieve taken, dan zijn we op zoek naar jou! Sluit je aan bij ons team van rond de twintig personen en ontdek de mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen in een dynamische omgeving. We kijken ernaar uit om kennis met je te maken!

Herken je jezelf verder in de volgende punten, dan is deze uitdaging zeker iets voor jou!

  • Je bent een nauwkeurige werker
  • Je werkt doelgericht en geniet van perfectie
  • Je kan goed coördineren en weet meerdere ballen hoog te houden
  • Je bent service gericht en denkt in oplossingen
  • Communicatief sterk zowel persoonlijk als telefonisch
  • Verantwoording nemen is jouw eerste natuur en zo acteer je bij voorkeur

Wat bieden wij?

  • Pensioen
  • Een heerlijke werkomgeving
  • Bedrijfsfeesten
  • Productkorting werknemers
  • Budget voor professionele ontwikkeling
  • Bedrijfsopleiding
  • Vrijdagmiddagborrel
  • Kerstpakket
  • Salarisindicatie Bruto: tussen de €1750,- en €2.000,- per maand (op basis van kennis en ervaring)
  • Een afwisselende baan in een inspirerende werkomgeving
  • Alle tools om zelfstandig aan de slag te kunnen gaan

 

Hoe ziet jouw dag eruit?

08:00 – Je loopt de trap op en je begroet de collega’s. Het is al gezellig druk! Met een bak koffie verdwijn je achter de computer. En begint met het afhandelen van mails, en agenda punten.

09:30 – Koffie tijd! Het hele team verzamelt zich rond de lange tafel in de brasserie, echt een huiselijke gezellige sfeer om samen een kwartiertje te kletsen, en genieten van een warm drankje.

10:00 – Je hebt de planning voor volgende week rond, dus het is tijd om klanten te bellen, of we op de geplande datum en tijd de materialen kunnen leveren voor de badkamer. Zodra de afspraken gemaakt zijn, bevestigd je de afspraken netjes via de mail.

12:30 – Het is lunchtijd! Opnieuw met alle collega’s naar de brasserie om te genieten van je lunch, en met een aantal collega’s ga je lekker een rondje lopen in de frisse buitenlucht. Na de lunch begin je met het afhandelen van de agenda punten en controleert orderbevestigingen van de leveranciers. Met de toeleveranciers heb je haast een collegiale band vanwege het veelvuldige contact.

14:00 – De chauffeur belt, er zijn wat problemen ontstaan tijdens een levering, er zijn wat tegels gebroken tijdens transport. Je pakt dit probleem op door zo snel mogelijk nieuwe tegels te bestellen, en overlegt met de leverancier of de tegels op voorraad staan. Je belt de klant op, met de oplossing die je hebt kunnen regelen.

15:00 – Even een kwartiertje pauze samen met je collega’s in de brasserie of in de zomer lekker in het zonnetje. Gezelligheid staat in dit team voorop! Na de pauze begin je met het controleren van de orders die over 2 weken uitgeleverd moeten worden. Zijn alle materialen binnen, of zijn er materialen vertraagd? Je gaat dit uitzoeken en belt met leveranciers wanneer er iets vertraagd is. Je houdt dit allemaal bij en volgt het op in de agenda.

16:30 – Het laatste halfuurtje besteed je opnieuw aan afhandelen en controleren van de orderbevestigingen. Daarbij verwerk je ook de ingestuurde afleverfoto’s van de chauffeur.

17:00 – De dag zit er alweer op, morgen begin je met het controleren van de orders die over 2 weken uitgeleverd moeten worden. Maar nu eerst lekker naar huis!

Stuur je cv en motivatiebrief naar: anton@eerstekamerbadkamers.nl of bel naar 033-3039100

 

Bezoek onze showroom

Maar liefst 1800 m² aan badkamerinspiratie. Indrukwekkende badkamer designs komen tot leven in onze luxe showroom in het midden van het land. Ontdek de eindeloze mogelijkheden voor een badkamer op maat.